Domov
Prevoz in montaža pohištva IKEA
Dostava pohištva
Dostava in montaža pohištva
Vse na ključ
Kje začeti in kakšen je postopek?
Adaptacije in izdelava mansard
Izdelava suhomontažnih sistemov
Montaža pisarniškega pohištva ACTIU
Prevozi in selitve
Logistična podpora podjetjem
O podjetju
Shema strani
Objava prostega delovnega mesta
Domov   Prevoz in montaža pohištva IKEA    Kje začeti in kakšen je postopek?  
      

Kje začeti in kakšen je postopek?

Kupili ste novo nepremičnino ali prenavljate staro. Skratka na novo je potrebno opremiti prostore. Švedska IKEA vam zagodovo nudi izjemno ugodno razmerje med kvaliteto in ceno pohištva, ter dodatkov za dom. Njihov program za načrtovanje prostorov vam bo olajšal delo. Predlagamo, da še pred obiskom njihove trgovine dodobra spoznate izdelke IKEA s pomočjo kataloga ali spletnih strani IKEA. V trgovino IKEA se boste tako odpravili sproščeno z že osnovnimi idejami.

Obisk trgovine IKEA vzemite kot izlet, saj imajo poleg široke palete izdelkov na voljo tudi samopostrežno restavracijo, restavracijo s hitro hrano in samopostrežno trgovino z švedskimi in domačimi izdelki po promocijskih cenah.

V trgovini IKEA ima vsak oddelek svojega prodajalca, na katerega se lahko obrnete po nasvet. Vsak prodajalec ima na majici tudi zastavice držav, katerih jezike govori, kar vam bo olajšalo komunikacijo.


S kakšnimi težavami se lahko srečamo pri nakupu, transportu, montaži?

  • Po internetu ste že preverili zalogo, vendar so pri samem nakupu prav takrat zmanjkali določeni artilki. Žal boste morali opraviti ponoven obisk trgovine.
  • Embalaža je prevelika za vaš avto in kupljenih stvari ne morate odpeljati s seboj. V tem primeru vas čaka precej opravkov v zvezi z organiziranjem prevoza in dodatni stroški.
  • Če ste se prvima dvema težavama izognili, imate zdaj doma goro paketov, od katerih je bilo nekaj precej težkih in ste jih s težavo znosili v vaš dom. Nekateri niso šli v dvigalo in jih je bilo treba nositi po stopnicah. Zdaj ste se lotili sestavljanja pa ne veste, kje bi začeli. Odprli ste vse pakete, da bi ugotovili, kje pravzaprav kaj je in kar naenkrat se ne znajdete več...
  • Vse, kar ste naročili, imate pred seboj, vendar ste pozabili na elemente, brez katerih ne morete zaključiti montaže. Treba bo spet v trgovino.
  • Vse ste uspešno zaključili, vendar pa je embalaže preveč, da bi jo pustili na ekološkem otoku…


Kako se izogniti takim težavam?

OPOZORILO: Samo izbiro pohištva načrtujete vsaj mesec dni pred samo montažo, ker se boste na tak način izognili dodatnim stroškom in večini težav.

 Zdaj smo mi na vrsti:

  1. Posredujte nam spisek izbranega pohištva skupaj s kodami, ki ste jih prejeli na internetu ali v trgovini.
  2. Na podlagi vašega seznama, ki ga še enkrat preverimo, vam pri nas brezplačno izdelamo predračun, ki vsebuje podatke: cena pohištva, cena dostave, cena montaže in ali bodo izdelki do prevzema na zalogi.
  3. Če se s predračunom strinjate, nakup potrdite s predplačilom v višini 90% končnega zneska in to je približno tudi strošek, ki bi ga sami plačali v trgovini. Preostanek oz. cca 10 % računa plačate v 3 dneh po končani montaži na naš TRR.
  4. Skupaj s predračunom boste dobili tudi okvirni rok, kdaj bodo stvari pripravljene za prevzem, takrat bomo določili tudi okvirni datum montaže pohištva.

Dodatna vprašanja?

Za vsa dodatna vprašanja se lahko obrnete na nas vsak delavnik med 8:00 in 15:00 na telefon 040 220 777 ali pa jih enostavno opišite v elektronski pošti na naslov: info@gradus.si.


  Na vrh strani  
Prevoz in montaža pohištva IKEA  |  Adaptacije in izdelava mansard  |  Izdelava suhomontažnih sistemov  |  Montaža pisarniškega pohištva ACTIU  |  Prevozi in selitve  |  Logistična podpora podjetjem  |  
Copyright © Gradus d.o.o., 2012. Vse pravice pridržane. Pogoji uporabe